Jak zvýšit povědomí o značce, vyšší návštěvnost stránek

Chcete zvýšit návštěvnost stránek?

Chcete zvýšit povědomí o značce? Jste na internetu noví? Přicházíte s něčím novým na trh? Nebo chystáte soutěž a rádi byste, aby se do soutěže zapojilo mnoho lidí a vy jste získali slušnou databázi potenciálních zákazníků? Pak máte následující možnosti, jak potenciální zákazníky oslovit.

Chci zvýšit povědomí o značce, vyšší návštěvnost webových stránek

Bannerová reklama

Někdo jí může říkat proužková nebo obrázková reklama. Jde v podstatě o obrázek nebo animaci různých rozměrů, která se zobrazuje na zvolených webových stránkách. Jejich výhodou, jak už víte, je jejich zásah. Oslovíte stovky tisíc nebo miliony lidí. Jejich počet závisí na velikosti návštěvnosti vybraných webů.
Pokud máte dostatečně vysoký rozpočet, můžete si dovolit inzerovat na největších českých portálech, jako jsou Novinky.cz, iDNES.cz, Centrum.cz, Blesk.cz apod. Pokud však máte rozpočet omezený, je vhodné zaměřit se na menší servery, které navštěvuje cílová skupina zákazníků, která je nejblíže té vaší. Jednoduchým způsobem je zvolit servery, které se týkají vašeho odvětví.
V minulosti byly bannery hodně drahé. I dnes je mnoho serverů, kde inzerent zaplatí desítky i stovky korun za tisíc zobrazení (CPT). Naštěstí je zde dnes i dostatek serverů, kde lze inzerovat s platbou za proklik (za přivedeného návštěvníka). Takovou nejobsáhlejší sítí je obsahová síť AdWords, která čítá tisíce serverů všech velikostí. Jejími výhodami jsou flexibilita (v kterémkoliv okamžiku můžete servery přidávat, ubírat, měnit ceny apod.), opět je zde možnost cílení na lokalitu a také demografické cílení například dle pohlaví nebo věku. Navíc stejně jako u reklamy ve vyhledávačích můžete začít i s malým rozpočtem.

PR články

PR články jsou zcela odlišnou formou propagace, která vám také umožní prezentovat vaši společnost nebo zboží/služby široké veřejnosti nebo konkrétní cílové skupině. PR články jsou významné také tím, že díky nim získáváte tolik potřebné zpětné odkazy pro SEO. PR články totiž po zveřejnění spadají do archivu a zpětné odkazy jsou tak trvalé. Kromě veřejnosti se PR články mohou dostat také k novinářům, budou-li zajímavé a umístěny na správných místech.

Sociální sítě

Určitě jste již slyšeli alespoň o Facebooku nebo Twitteru. Možností, jak využít sociální sítě je více, od založení profilu firmy nebo značky, až po inzerci nebo tvorbu her. Sociální sítě jsou však cenným nástrojem, jak můžete komunikovat s potenciálními i současnými zákazníky. Formou diskusí, anket, videí nebo článků s reakcemi tak získáte zajímavou a někdy důležitou zpětnou vazbu. Pokud se snažíte podnikat proklientsky, určitě byste neměli vynechat ani sociální sítě.

Partnerství, sponzorství

Již méně využívanou formou propagace především pro podporu značky je stát se partnerem nějakého portálu, jeho určité sekce - tématické přílohy. Případně sponzorovat soutěž některého z webových portálů nebo uspořádat vlastní soutěž. V případě partnerství je logo partnera většinou doplněno nějakým PR článkem nebo další inzercí. Sponzorství má tu výhodu, že jste vidět. Výherci obdrží vaše zboží a pak jsou třeba povinni zaslat foto s výrobkem nebo svou zkušenost. Navíc pokud soutěž uspořádáte sami, se souhlasem soutěžících můžete získat slušnou databázi potenciálních zákazníků, kterým můžete několikrát za rok poslat newsletter, akční nabídku nebo vánoční přání, které potěší.














Kontrolní text


VENIVICI s.r.o., Tupolevova 466, 199 00 Praha - Letňany | tel.: +420 774 765 255 | e-mail: info@venivici.cz