Jak zvýšit prodej na internetu

Jak zvýšit prodej na internetu

Pokud vlastníte internetový obchod (e-shop) nebo firemní stránky s nabídkou zboží/služeb s nutností navštívit kamennou prodejnu, je zapotřebí zaměřit se na internetu na ty uživatele, kteří jsou vašimi potenciálními zákazníky. Potřebují, hledají a chtějí koupit to, co nabízíte i vy.

Chci zvýšit prodej

Reklama ve vyhledávačích

Asi jste se už setkali s pojmem PPC reklama. Tento pojem vyšel ze zkratky "platba za klik" (angl. pay-per-click), což je spíše způsob platby za reklamu než forma reklamy. Reklama ve vyhledávačích je cílenou propagací, která se zaměřuje na uživatele, kteří hledají např. na Seznamu nebo Googlu prodejce určitého zboží nebo služby.
Mezi obrovské výhody tohoto způsobu propagace patří flexibilita (v jakémkoliv okamžiku můžete cokoliv v kampani změnit), nízké náklady na přivedeného návštěvníka, výborná měřitelnost návratnosti vynaložených nákladů. Dalšími výhodami je možnost lokalizace kampaně na konkrétní město, kraj, stát nebo například jazykové zacílení. Snadno můžete oslovit cizince žijící v Čechách nebo vyvážíte-li, pak potenciální zákazníky v zahraničí. Nemalou výhodou reklamy ve vyhledávačích je, že lze začít inzerovat s minimálním rozpočtem. S růstem tržeb pak můžete do inzerce investovat další finanční prostředky, pokud rovnou nemáte stovky tisíc na reklamu.

Přehled PPC systémů:
Google AdWords Sklik eTarget

Pro nové klienty máme připraven malý dárek, a to kredit ve výši 1 650 Kč, který mohou ZDARMA vyčerpat v systému Google AdWords. To už stojí minimálně za zkoušku!

Kontextová reklama na stovkách serverů

Kontextová reklama je také formou propagace, která je zaměřená na podporu prodeje. Využívá tzv. obsahové sítě, která zahrnuje stovky pro vás vhodných serverů s různou návštěvností. Váš inzerát se zobrazí v kontextu s článkem nebo obsahem dané stránky. Prodáváte-li například malířské barvy, váš inzerát se zobrazí na portálech věnovaných bydlení nebo u diskusí o volbě barev, malování apod.

SEO

SEO (Search Engine Optimization) znamená optimalizace webových stránek pro vyhledávače jakými jsou Seznam nebo Google. Optimalizace webových stránek zahrnuje celou řadu úprav na vašich webových stránkách (především ve zdrojovém kódu a v textech) a získávání zpětných odkazů, čímž docílíte vyšších pozic ve výsledcích vyhledávání například na Seznamu nebo Googlu. Další informace o SEO
















Kontrolní text


VENIVICI s.r.o., Tupolevova 466, 199 00 Praha - Letňany | tel.: +420 774 765 255 | e-mail: info@venivici.cz